امروز: ۱۴۰۳/۲/۱

 

 

ساخت حروف برجسته لامپی در اولین روز سال 2017 میلادی

 

تابلوسازی اندیشه آفتاب

 بزرگترین مرکز ساخت تخصصی حروف برجسته وانواع تابلو تبلیغاتی با بیش از50 نوع حروف برجسته

ساخت بیش از 50 مدل تابلو برجسته سه بعدی با استفاده از متریال و روش های نورپردازی گوناگون به صورت کلاسیک و فانتزی با الگوگیری از آخرین مدل ها و دیزاین های خارجی یکی از ابتکارات نوین و وجه تمایزات این مجموعه در هنر و صنعت تابلوسازی در ایران در مقایسه با سایر تابلوسازی ها و شرکت های تبلیغاتی به حساب می آید.

تابلو لاس وگاسی ( تابلو حروف برجسته لامپی ) نوع جدیدی از تابلوهای تبلیغاتی می باشد که به تازگی در حال رواج در بازار ایران می باشد و شاهد افزایش درخواست اینگونه تابلوها از سوی مشتریان می باشیم.

همگام با آخرین تکنولوژی روز دنیا ، گروه تبلیغاتی "اندیشه آفتاب" فعالیت تابلوسازی خود را در سال 1383 آغاز نمود . دوسال بعد از شروع فعالیت توانست با ارائه بالاترین و به روزترین متدهای تبلیغاتی در سریع ترین زمان ممکن ، مشتریان بسیاری را در کشور جذب نماید. با ورود دانشهای روز توسط مهندسین گروه تحولی عظیم در این گروه پدیدار گشت که همزمان با این پیشرفت ها و فعالیت در سطح کل کشور با نام تجاری "اندیشه آفتاب" به یکی از قطبهای تابلوسازی تبدیل شد. در سال 1394 با هدف تولید انواع حروف برجسته مدرن و منحصر به فرد برای سلایق خاص ،کارخانه خود را به دستگاههای تمام اتوماتیک تولید حروف مجهز نمود و با تکیه بردانش روز و کادر فنی  مجرب توانست برای اولین بار در ایران حروفی را تولید نماید که ایران را جزء کشورهای  پیشرو در تولید انواع تابلو حروف برجسته قرار داده است.

 

 

تابلو لاس وگاسی تابلو حروف لامپی

 

 

اعلام ضوابط نصب تابلو در پايتخت

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري تهران با اشاره به اجراي طرح ساماندهي تابلوهای حروف برجسته اصناف پايتخت در خيابان‌هاي جمالزاده و ناصرخسرو همچنين چهارراه وليعصر گفت: ضوابط مربوط به ساماندهي تابلوهاي به کسبه اعلام شده است و افراد در صورت تخطي جريمه خواهند شد.

جمال کامياب با اعلام خبر ساماندهي تابلو مغازه ها در سطح شهر تهران اظهار کرد: براساس تدابير انديشيده شده در طرح ساماندهي تابلوها تاکيد شده است هر مغازه متناسب با وسعتش تنها بايد ابعاد خاصي را به تابلو مغازه اختصاص دهد.

وي با انتقاد از آشفتگي بصري سردر و تابلو مغازه ها در سطح شهر تهران از اجراي اين طرح در دو خيابان به عنوان پايلوت خبر داد و گفت: چهارراه وليعصر و خيابان جمالزاده دو پايلوتي است که از هم اکنون تغيير چشمگيري را در ظاهر، ابعاد، فونت، خط افق و رنگ تابلوهاي آن مشاهده مي شود.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري تهران با بيان اين که تعيين رنگ تابلوها متناسب با زمينه ساختمان انتخاب مي شود، افزود: همچنين تابلوهاي زائد از جداره هاي ديوارهاي دو خيابان پايلوت جمع آوري شده است.

کامياب با بيان اينکه پس از اين دو خيابان، خيابان ناصر خسرو به عنوان الگو ساماندهي تابلوها در نظر گرفته مي شود، عنوان کرد: اميدوريم اجراي پايلوت اين طرح راهي براي ورود به ساير محورها باشد. آنچه که مد نظر ما است يک نظم بخشي در تابلوهاي شهري است نه يکسان سازي آنها، زيرا به هيچ وجه رنگ و طرح ثابتي را براي تمام مغازه ها پيشنهاد نمي دهيم و اجرايي نمي کنيم.

وي افزود: در ادامه اجراي اين طرح در صدد هستيم هر منطقه و پس از آن هر ناحيه و در نهايت هر محله مسئوليت نظم بخشي به تابلوها را بر عهده بگيرد تا خود به خود اين حرکت ادامه يابد.

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري تهران با بيان اين که ضوابط مربوط به ساماندهي تابلوهاي کسبه اعلام شده است، از برگزاري کارگاه هاي آموزشي در اين خصوص خبر داد و گفت: يکي از اصناف دعوت شده در اين کارگاه ها تابلوسازان بودند تا از اين طريق فرهنگسازي هاي لازم در اين خصوص صورت گيرد.

کامياب با تاکيد بر اين که از اين پس ضابطه اجرايي مشخصي در خصوص طراحي و نصب تابلو مغازه ها در سطح شهر اجرايي خواهد شد، خاطرنشان کرد: مغازه ها در صورت ايجاد آشفتگي بصري هنگام پرداخت عوارض اين بي نظمي را جبران خواهند کرد، بدين معني که در صورت رعايت نکردن ضوابط تعيين شده عوارض بيشتري را بايد بپردازند.

وي در پايان با بيان اين که براي اجرايي شدن يک قانون بايد گام به گام پيش رفت، اذعان کرد: دليل اين حرکت فراهم کردن تمهيدات لازم براي اجراي اين طرح و قواعد مربوط به آن است.