امروز: ۱۴۰۳/۱/۳۱

 

تولید انواع حروف برجسته

 

تنوع حروف برجسته :

 

ساخت بیش از 50 مدل حروف برجسته با استفاده از ماتریال و روش های نورپردازی گوناگون به صورت کلاسیک و فانتزی با الگوگیری از آخرین مدل ها و دیزاین های خارجی یکی از ابتکارات نوین و وجه تمایزات این مجموعه در هنر و صنعت تابلوسازی در ایران در مقایسه با سایر تابلوسازی ها و شرکت های تبلیغاتی به حساب می آید. به موجب این تنوع وسیع خدمات در تابلوسازی حق انتخاب بیشتری از نظر گزینش مدل و تصمیم گیری جهت میزان صرف بودجه برای خرید در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

 

تولید انواع حروف برجسته عبارت از :

 

حروف برجسته چلنیوم

 

تابلوسازی حروف برجسته

 

حروف استیل

 

تابلوسازی حروف برجسته

 

حروف برجسته فانتزی در ترکیب رنگهای خاص و منحصربه فرد

 

تابلوسازی حروف برجسته

 

 

 

حروف برجسته آلومینیوم رنگی - حروف برجسته آلومینیوم طرح دار

 

تابلوسازی حروف برجسته

 

تابلوسازی حروف برجسته

 

حروف برجسته سه بعدی

 

تابلوسازی حروف برجسته

 

 

 

 

حروف برجسته استیل - فلز  تا ضخامت 12 میلی متر

 

تابلوسازی حروف برجسته

 

 

حروف برجسته وکیوم سه بعدی

 

تابلوسازی حروف برجسته

 

حروف برجسته چنلیوم اسپانیایی در ضخامت 0.3 تا 0.5 میلی متر

 

 

جنس حروف برجسته در تابلوسازی:

 

جهت ساخت حروف برجسته در تابلوهای تبلیغاتی در حال حاضر از ماتریال های  زیر به صورت معمول استفاده می گردد :

-ورق فلز

- لترمکس

- پی وی سی

- مولتی استایل

- قالب های آبکاری کروم

- ورق های پلاستیک (پلکسی گلاس)

- نوارهای چلنیوم (نوع آلیاژ آلومینیوم)

- استیل طلایی و سیلور به صورت مات و براق


 

 

نورپردازی حروف برجسته :

 

 جهت نورپردازی حروف برجسته از انواع لامپ و ماژول های ال ای دی LED و اسم ام ادی SMD بهره گرفته می شود که در تابلوسازی اندیشه آفتاب ماژول های اس ام دی کره پیشنهاد اول به مشتریان به لحاظ کیفیت و ماندگاری بالا می باشد.

 

تابلوهای چلنیوم پلکسی دوبل

یکی از انواع تابلوهای حروف برجسته در ایران تابلوهای چلنیوم پلکسی دوبل میباشند. اینگونه تابلوها از جنس پلکسی گلاس و دور تا دور چلنیوم و با پلکسی اضافه در روی کار از جنس پلکسی در رنگ های متنوع قابل اجرا خواهد بود. البته رنگ مشکی معمولا برای این نوع کار کاربرد بیشتری دارد. تابلو های برجسته چلنیوم پلکسی دوبل قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت ، سنگ ، چوب ، MDF ، PVC و… میباشند. این تابلوها به علت داشتن حاشیه نورانی و مرکز تیره نمای خوبی هم در روز و هم در شب حتی از فواصل دورتر خواهند داشت. تابلوسازی اندیشه آفتاب سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته چلینیوم پلکسی دوبل سفارشات شما را در تهران و سراسر کشور می پذیرد.

 

تابلوهای چلنیوم حاشیه دار

تابلوهای چلنیوم حاشیه دار از انواع حروف برجسته چلنیوم می باشد که از جنس پلکسی گلاس و دور تا دور لبه چلینیوم و حاشیه از جنس پلکسی در رنگهای متنوع قابل اجرا هستند. تابلو های برجسته چلنیوم حاشیه دار قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت ، سنگ ، چوب ، MDF ، PVC و… میباشند.

 

تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ستاره ای

تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ستاره ای از انواع تابلو حروف برجسته چلینیوم هستند. تفاوت این سبک از تابلو حروف برجسته چنلیوم با نوع معمول در نمای ستاره ای و درخشان آن است ؛ نور اس ام دی SMD داخل حروف برجسته با شکست از داخل تابلو به چشم بیننده ساطع می گردد که این برق ملایم در عین حال چشمک زن ، عابران در حال حرکت را به خود جذب کرده و جلوه ی فوق العاده ای از خود نمایان می سازد.

 

 

حروف برجسته پلاستيک سه بعدي وکيوم

حروف برجسته پلاستیک سه بعدی وکیوم در واقع از جدیدترین انواع حروف برجسته پلاستیک در صنعت تابلو سازی کشور می باشد. این نوع تابلوها به دلیل نور دهی ، تنوع رنگ و مدل و همچنین شکل فانتزی که میتوان به آن داد رقابتی تنگاتنگ را با حروف برجسته چلنیوم آغاز کرده اند. ساخت حروف های برجسته سه بعدی وکیوم با دستگاه تمام اتوماتیک و نسبت به گذشته در کمترین زمان ممکن انجام می پذیرد.

 

 

اندیشه آفتاب سازنده انواع تابلو حروف برجسته چلنیوم چلنیوم حاشیه دار چلنیوم الماسی چلنیوم پلکسی دوبل تابلو استیل لبه پانچ حروف برجسته لبه سوئدی ,تابلوسازی,ساخت حروف برجسته,حروف تابلو چلنیوم,حروف برجسته پلاستیک,حروف برجسته استیل,تابلوهای تبلیغاتی,تابلوسازی,چلنیوم,حروف چلنیوم,تابلو چلنیوم,ساخت حروف چلنیوم,حروف برجسته,تابلوهای تبلیغاتی,تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته,ساخت تابلو سر در,حروف پلاستیک,حروف برجسته استیل,حروف استیل نوراندریک,ساخت حروف پلاستیک,ساخت چلنیوم,ساخت حروف برجسته استیل,ساخت تابلو حروف برجسته,حروف های برجسته,ساخت تابلوهای تبلیغاتی,تابلوسازی حروف برجسته,حروف برجسته پلاستیکی,تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته,ساخت تابلو سر در,حروف برجسته چلنیوم,حروف برجسته پلاستیک,حروف برجسته استیل,تابلو استیل,تابلو چلنیوم,تابلوسازی حروف برجسته

 

 

 

مطالعه این مطالب به شما پیشنهاد می گردد :

تابلو استیل و مزایای استفاده از ان

تابلو کامپوزیت

تابلو چلنیوم

 

 

حروف برجسته,تابلو حروف برجسته,حروف برجسته استیل,حروف برجسته سه بعدی,حروف برجسته پلکسی,حروف برجسته چلنیومحروف برجسته,تابلو حروف برجسته,حروف برجسته استیل,حروف برجسته سه بعدی,حروف برجسته پلکسی,حروف برجسته چلنیومحروف برجسته,تابلو حروف برجسته,حروف برجسته استیل,حروف برجسته سه بعدی,حروف برجسته پلکسی,حروف برجسته چلنیومحروف برجسته,تابلو حروف برجسته,حروف برجسته استیل,حروف برجسته سه بعدی,حروف برجسته پلکسی,حروف برجسته چلنیومحروف برجسته,تابلو حروف برجسته,حروف برجسته استیل,حروف برجسته سه بعدی,حروف برجسته پلکسی,حروف برجسته چلنیومحروف برجسته,تابلو حروف برجسته,حروف برجسته استیل,حروف برجسته سه بعدی,حروف برجسته پلکسی,حروف برجسته چلنیوم