امروز: ۱۴۰۳/۲/۶

 

 

تابلو سازی و نصب تابلو تبلیغاتی

 

 

درگروه تبلیغاتی و تابلو سازی اندیشه آفتاب ( بزرگترین مرکز تخصصی ساخت حروف برجسته و تابلو تبلیغاتی ) اقداماتی جهت  ارائه بهتر خدمات پس از فروش به مشتریان گرامی صورت پذیرفته است.

 

در همین راستا با تشکیل چندین اکیپ ماهر و مجهز، آماده ساخت و نصب تابلوهای تبلیغاتی در صورت تمایل و درخواست شما عزیزان می باشیم .

 

 

تابلو تبلیغاتی

 

 

تعیین هدف در تابلوسازی تابلو تبلیغاتی

 

لازم است نکته هایی را در نظر داشته باشیم تا در تعیین هدف مان برای تابلوسازی موفق ظاهر شویم. امروزه آنچه در طراحی صنعتی و مدرن حروف فارسی مشکل ساز شده عدم توجه به ساختار به هم پیوستگی نوشتار فارسی است. این دید نادرست هم بی شک تحت تاثیر طراحی حروف لاتین و ماشین های حروف چینی پدید آمده است. به طوری که اغلب طراحان فونت هر حرف را به صورت مستقل طراحی می‌کنند و در مرتبه بعد آنها را به نظام پیوسته ترکیبات می‌سپارند. فارغ از این شیوه طراحان و خطاطان برای طراحی فونت نگاه خود را بیشتر برای خلق ترکیبات روان و سیال و ظاهری هندسی و حساب شده متمرکز می کنند.

 

یکی از مشکلات بزرگ طراحان گرافیک فارسی زبان نبود فونت های استاندارد فارسی بوده که در اکثر فونت های فعلی در فاصله بین حروف و جای نقطه ها بی نظمی های زیادی وجود دارد که البته با ارائه نرم افزار های استاندارد طراحی فونت اکنون این جامعه هنرنمد کشورمان است که باید تنبلی را کنار و با ارائه فونت های جدید و کاربردی زبان شیرین فارسی را در طراحی و نوشتار نیز زیباتر و بهتر نماید.

 

بدون شک آنچه که باعث جذابیت بیشتر یک طرح و در نتیجه یک تابلو تبلیغاتی شیک و چشم نواز می شود فونت خطی است که در آن استفاده می شود. در واقع موجودیتی دو وجهی در چنین نوشتاری وجود دارد یک وجه بصری و یک وجه زبان‌شناسی که بعد بصری نوشتار آن را در حیطه هنرهای تصویری و بعد زبانی، آن را به علوم زبانشناسی مربوط می‌سازد فهم و درک این دو بعد باعث ارتباط بهتر بیننده با طرح یا یک پیام تبلیغاتی می‌شود.

 

 

تابلوتبلیغاتی

 

 

بعضی از افراد برای اینکه شرکت شان و محصولاتشان بهتر دیده شوند مبادرت به تابلو سازی می کنند.

 

بعضی دیگر هدف هایی مانند ثبات، کلاس کاری و غیره را در ساختن تابلو تبلیغاتی در نظر دارند.

 

بنابراین این نکته را تکرار می کنیم که هدف از تابلو سازی تبلیغاتی تنها و تنها رسیدن به فروشی اثرگذار در زمینه کاری شما است.

 

شما برای معرفی حرفه خود یا کالای مورد فروش خود نیاز به نصب یک تابلو مغازه خود دارید.

 

 

 

 

تابلو تبلیغاتی

 

 

سایر تابلوهای تبلیغاتی

 

دسته ای دیگر از تابلوهای تبلیغاتی هستند که با نامهای مختلفی از قبیل تابلوهای (لوگوئی ، تندیسی ، آلوپلکسی ، لیزری  ، پانتوگراف و لپ تاپی )بین سازندگان آنها معرفی میگردند.نامهای مختلف این دسته تابلوها بدلیل تنوع آنهاست که از تنوع نور پردازی و تنوع رنگ و جنس مصرفی (برچسب،پلکسی و کامپوزیت ،چوب و...) و سلیقه های اجرائی حاصل شده است.

 

تابلو تبلیغاتی

 

 

شرح ساخت

 

این تابلوها بیشتر در محیط نرم افزای کورل طراحی میگردد و بوسیله دستگاه لیزر حکاکی و برشهای مورد نیاز بر روی متریال مورد نظر اعمال میگردد و سپس با چسبهای مخصوص(معروف به ۱۲۳ یا کلرو فرم) قطعات برش خورده طبق طرح به هم متصل میگردد و در نهایت بوسیله ال ای دی و طبق سلیقه سازنده نور پردازی میگردد.

 

 

تابلو تبلیغاتی

 

شرح ساخت آلوپلکسی

 

این تابلوها از ورق های کامپوزیت و برش سی ان سی ساخته می شود ابتدا نوشته یا طرح وکتور(طرح هایی که به صورت خطی اند)را در محیط نرم افزاری coreldraw (یا هر نرم افزار خطی دیگر) طراحی می نمایند سپس طرح توسط دستگاه سی ان سی برش خورده ،حال در جاهای برش خورده از متریال طلق پلکسی و به رنگ های دلخواه برپشت صفحه کامپوزیت چسبیده و متصل می گردد . کامپوزیتی که طرح برروی آن اعمال شده را برروی چهارچوبی ساخته شده از پروفیل نصب می نمایند و درون این چهارچوب را با مهتابی یا ال ای دی نورپردازی می نمایند و درنهایت اطراف چهارچوب مذکور را به وسیله کاور می بندند تا از اتلاف نور جلوگیری شود.

 

 

تابلو تبلیغاتی

 

 

شرح ساخت لايت برد

 

تابلوهاي لايت برد به مفهوم تخته روشن مي باشد و متشكل است از يك ورق شفاف اكروليك كه بهتر است ضخامت آن بيشتر از سه ميل باشد و يك رشته ال اي دي نواري و بلاخره يك قاب و يك ماژيك فسفري(بجاي ماژيك ميتوان طرح ثابتي را با ليزر حكاكي نمود) روش كار به اين قرار خواهد بود  كه  نور،  نوار ال اي دي رابه صورت عمودي به ضخامت ورق مي تابانيم و هر چه ضخامت ورق بيشتر باشد كيفيت نور پردازي و كار بهتر خواهد شد.مي توان بجاي نوار ال اي دي تك رنگ از نوارهاي ال اي دي هفت رنگ نيز استفاده كرد كه تاثير زيادي در جذاب تر شدن كار خواهد داشت. سپس ورق و نوار ال اي دي را درون قابي قرار ميدهيم نوع قاب تاثيري بركيفيت كار نخواهد داشت و تنها نماي ظاهري تابلو را زيبا مي كنيم.حال كار آمادست تا با ماژيك فسفري بر روي ورق طرحي را اعمال كنيم.

 

 

تابلو تبلیغاتی جدید

 

امروزه تبلیغات مهم ترین و کارآمد ترین وسیله برای فروش بیشتر صاحبان مشاغل میباشد و به جرأت میتوان گفت بهترین راه برای کسب درآمد، تبلیغات و اطلاع رسانی میباشد. تابلو سازی تبلیغاتی اغلب برای زیاد کردن مشتری نیست بلکه پرستیژ شما و کلاس کاری شما با داشتن مشتری های خودتان  احتیاج به دارا بودن یک کلاس کاری منظم تر و جذاب تر دارد که آن هم با یک تابلو سازی تبلیغاتی زیبا و جدید می توانید به دست آورید.

 

 

 

تابلوسازی تبلیغاتی,تابلو ساز تبلیغاتی,تابلو تبلیغاتی,تابلو حروف چلنیوم تبلیغاتی

 

آنچه که در قدم اول باید به آن توجه داشته باشیم این است که در تابلوسازی تبلیغاتی ، داشتن هدفی روشن از ساخت آن است. بعضی از افراد برای اینکه شرکت شان و محصولاتشان بهتر دیده شوند و بتوانند مشتری های زیادی را به سمت خودشان جذب کنند مبادرت به تابلوسازی می کنند و بعضی دیگر هدف هایی مانند ثبات، کلاس کاری و غیره را در ساختن تابلوهای تبلیغاتی در نظر دارند. اما قبل از همه این کارها و رسیدن به آنها لازم است که نکته هایی را در نظر داشته باشیم تا در تعیین هدف مان برای تابلوسازی موفقتر ظاهر شویم. این نکته ها شما را در تصمیم گیری مناسب در جهت سفارش و ساخت یک تابلوی تبلیغاتی کمک خواهند کرد. 

 

اگر سازمان، کمپانی و یا فروشگاه شما، یک فروشگاه معروف و شناخته شده است و سابقه خوبی را برای خودش کسب کرده است و در محلی است که مشتری های دائمی خودش را دارد ممکن است این فکر به نظرتان برسد که من چه احتیاجی به تابلو سازی دارم من که مشتری های دائمی خودم را دارم و از آنها کسب درآمد می کنم. اینجاست که شما هدفی را که تابلو سازی باید مدنظر باشد را به خوبی درک نکرده اید تابلوسازی تبلیغاتی اغلب برای زیاد کردن مشتری نیست بلکه پرستیژ شما و کلاس کاری شما با داشتن مشتری های خودتان ، احتیاج به دارا بودن یک کلاس کاری منظم تر و جذاب تر دارد که آن هم با یک تابلو سازی تبلیغاتی زیبا می توانید به دست آورید. به تعبیری دیگر، هر اندازه که شما بتوانید  کسب و کارتان را گسترش بدهید و در آن موفق باشید و حتی مشتری های ثابتی را هم داشته باشید به همان اندازه نیز باید یک تابلو در منزلت و اهمیت کسب و کارتان و تشکیلات تان دارا باشید. ولی در محلی دیگر باید تابلوی مورد نظرمان را بسازیم و تعبیه کنیم به این خاطر که هدف ما دیده شدن و جذب مشتری های بیشتر با توجه به کلاس کاری ما است. 

 

بنابراین این نکته را تکرار می کنیم که هدف از تابلو سازی تبلیغاتی  و ساختن تابلو تبلیغاتی اثر گذار ، تنها و تنها رسیدن به فروشی اثرگذار در زمینه کاری شما است. 

 

تابلوسازی تبلیغاتی,تابلو ساز تبلیغاتی,تابلو تبلیغاتی,تابلو حروف چلنیوم تبلیغاتی

 

 

جهت دریافت خدمات مذکور با ما تماس بگیرید.

ی اندیشه آفتاب سازنده تابلو تبلیغاتی- تابلو کامپوزیت- تابلو چنلیوم- چنلیوم- تابلو مغازه- تابلو فروشگاه- تابلو استیل- تابلو پل

تابلو چلنیوم کامپوزیت سردر مغازه, تابلو چلنیوم فروشگاه, تابلو کامپوزیت شرکت, تابلو تبلیغاتی کامپوزیت ,تابلو تبلیغاتی چلنیوم, تابلو سردر فروشگاه, ساخت تابلو تبلیغاتی, ساخت تابلو , ساخت تابلو مغازه, تابلو سردر, سازنده تابلو تبلیغاتی, طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی - تابلو چلنیوم کامپوزیت سردر مغازه- تابلو چلنیوم فروشگاه- تابلو کامپوزیت شرکت- تابلو تبلیغاتی کامپوزیت - تابلو تبلیغاتی چلنیوم- تابلو سردر فروشگاه

 

#تابلوسازی_اندیشه_آفتاب #تابلو_سازی #تابلوساز #تابلوساز_چلنیوم #تابلوساز_کامپوزیت #تابلوساز_ارزان_همکاری #تابلو_چلنیوم_کامپوزیت_سردر_مغازه#تابلو_چلنیوم_فروشگاه #تابلو_کامپوزیت_شرکت #تابلو_تبلیغاتی_کامپوزیت #تابلو_تبلیغاتی_چلنیوم #تابلو_سردر_فروشگاه #ساخت_تابلو_تبلیغاتی #ساخت_تابلو #ساخت_تابلو_مغازه #تابلو_سردر #سازنده_تابلو_تبلیغاتی #طراحی_ساخت_تابلو_تبلیغاتی

#تابلوسازی _اندیشه_آفتاب #تابلو_ساز # تابلوساز # تابلوساز چلنیوم # تابلوساز کامپوزیت # تابلوساز ارزان همکاری #تابلو چلنیوم کامپوزیت سردر مغازه# تابلو چلنیوم فروشگاه# تابلو کامپوزیت شرکت#

 

تابلو ال ای دی-تابلو پلاستیک-قیمت تابلو کامپوزیت- قیمت تابلو چنلیوم- ساخت تابلو چنلیوم-ساخت تابلو کامپوزیت-تابلو ترمووود- تابلوساز