امروز: ۱۴۰۳/۱/۳۱

 

 

ارائه خدمات تابلوسازی به مشتریان

 

تابلوسازی اندیشه آفتاب با رویکردی نو در ارائه خدمات به مشتریان با بهره مندی از بهترین متدهای روز دنیا و همچنین استفاده از مشاورین خبره در صنعت تابلوسازی و تابلو تبلیغاتی ، به عنوان مرکز تابلو و حروف برجسته در تهران،به عنوان بانک اطلاعاتی تابلو تبلیغاتی و حروف برجسته  مفتخر است که در ساخت و نصب تابلو سردر با قیمت مناسب شما عزیزان را یاری نموده وعلاوه براین براساس فضای مورد نظر، بهترین طرح و رنگ تابلو را به شما عزیزان پیشنهاد دهد.

 

 گروه تبلیغاتی و تابلوسازی اندیشه آفتاب ، با بهرمندی از مشاوران خود درعرصه تابلوسازی و تابلو تبلیغاتی سعی بر این دارد که ازمیان لیست دیگر تابلوسازی های تهران مناسب ترین قیمت در کنار با کیفیت ترین محصول را به شما عزیزان ارائه دهد.

 

تابلوسازی اندیشه آفتاب تابلوسازی ویژه شرکت نفت سپاهان

فرایند تولید تابلوهای چلنیوم در تابلوساز اندیشه آفتاب به صورت کاملا اتوماتیک توسط دستگاه حروف ساز چلنیوم و دستگاه های برش لیزر و سی ان سی صورت می گیرد که به لحاظ سرعت، دقت و ظرافت چندین برابر نمونه های دست ساز است وجهت تامین روشنایی این حروف از ماژول های اس ام دی که از دوام و طول عمر بالایی برخوردار هستند بهره گرفته می شود.

 

 

تابلوسازی تابلو چلنیوم اندیشه افتاب

 

 

بیش ا ز50 مدل حروف برجسته :

لازم به یاد آوری است بیش از 50 مدل حروف برجسته جهت استفاده در تابلوهای تبلیغاتی از جنس انواع استیل،پلاستیک،چلنیوم،لترمکس،فلز،آبکاری کروم  متناسب با انواع سلیقه ها و در رنج قیمت های متفاوت در تابلوسازی اندیشه آفتاب قابل ساخت و عرضه می باشد.

 

تفاوت حروف چلنیوم در اندیشه آفتاب :

 

در تابلوسازی اندیشه آفتاب به دلیل استفاده از دستگاه حروف ساز مخصوص و مکانیزه بودن ساخت حروف چلنیوم این نوع حروف برجسته به غیر از مدل استاندارد در مدل های پانچ دار و فانتزی هم قابل عرضه و ساخت می باشد که از حیث تنوع ما را با سایر همکاران تابلو ساز متمایز می سازد.

 

نحوه سفارش ساخت تابلو حروف چلنیوم :

 

مشتریان محترم با ارائه طرح و یا لوگوی مورد نظر می توانند اقدام به سفارش ساخت حروف و یا لوگوی برجسته مورد نظر خود نمایند و در صورت عدم وجود مدل از پیش طراحی شده کارشناسان طراحی و فروش این مجموعه شما را در ارائه بهترین و مناسب ترین طرح مطابق با فضا و مکان شما راهنمایی خواهند کرد

 

 

تابلوسازی حروف برجسته

 

تابلوسازی اندیشه آفتاب مجهز به کارگاه مخصوص تابلوسازی با کلیه امکانات و دستگاه های مخصوص حروف سازی تابلو،لیزر ،سی ان سی و غیره... جهت ساخت کلیه تابلوهای تبلیغاتی و تابلوهای حروف برجسته،حروف چلنیوم،حروف پلاستیک،حروف پلاستیک سه بعدی،حروف استیل نور مخفی (پایه نوراندریک)،حروف برنجی،حروف برجسته ترکیبی،تابلوهای فلکسی و کامپوزیت در خدمت مشتریان و همکاران محترم تابلوساز و شرکت های تبلیغاتی می باشد.

 

 

جنس حروف برجسته در تابلوسازی:

 

جهت ساخت حروف برجسته در تابلوهای تبلیغاتی در حال حاضر از ماتریال های  زیر به صورت معمول استفاده می گردد :

 

-ورق فلز

 

- لترمکس

 

- پی وی سی

 

- مولتی استایل

 

- قالب های آبکاری کروم

 

- ورق های پلاستیک (پلکسی گلاس)

 

- نوارهای چلنیوم (نوع آلیاژ آلومینیوم)

 

- استیل طلایی و سیلور به صورت مات و براق

 

 

نورپردازی حروف برجسته :

 

 جهت نورپردازی حروف برجسته از انواع لامپ و ماژول های ال ای دی LED و اسم ام ادی SMD بهره گرفته می شود که در تابلوسازی اندیشه آفتاب ماژول های اس ام دی کره ای پیشنهاد اول به مشتریان به لحاظ کیفیت و ماندگاری بالا می باشد.

 

 

تابلوسازی حروف چلنیوم , تابلوساز چلنیوم , ساخت حروف چلنیوم , ساخت تابلو تبلیغاتی چلنیوم , تابلو ساز چلنیوم , تابلو سازی چلنیوم , تابلو حروف چلنیوم , تابلو چلنیوم سه بعدی , حروف چلنیوم تبلیغاتی

 

 

ساخت تابلو براي نمايندگي و شعب شرکتها وموسسات دولتي وغير دولتي

 

ساخت تابلو کامپوزیت بدون واسطه

 

ساخت حروف چلنیوم بدون واسطه

 

ساخت حروف استیل بدون واسطه

 

ساخت تابلوی کامپوزیت ویژه شرکتها در تیراژ بالا

 

سفارش ساخت انبوه تابلوی تبلیغاتی ویژه شرکتها

 

تولید تابلوی تبلیغاتی ویژه شرکتها

 

ساخت انبوه تابلوی کامپوزیت و حروف چلنیوم

 

 

مطالعه این مطالب به شما پیشنهاد می گردد :

تابلو کامپوزیت

تابلو چلنیوم

تابلواستیل و مزایای استفاده از ان