امروز: ۱۴۰۳/۱/۳۱

 

 

تابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیلتابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیلتابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیلتابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیلتابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیلتابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیلتابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیلتابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیلتابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیلتابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیل                                                                                                                                     

 

 

 

 

 

تابلوسازی تابلو چلنیوم


تابلو سازی اندیشه آفتاب با تجهیزات و دستگاه های حروف سازی چلنیوم،حروف سازی استیل، جوش لیزری فلزات (استیل)، وکیوم، لیزر فلزات و غیر فلزات، مجهز به کوره رنگ و اتاق رنگ و... جهت ساخت تابلوهای تبلیغاتی و تابلوهای حروف برجسته،حروف چلنیوم،حروف پلاستیک،حروف پلاستیک سه بعدی، حروف سه بعدی وکیوم، حروف استیل نور مخفی (پایه نوراندریک)، حروف برجسته ترکیبی،تابلوهای فلکسی و کامپوزیت در خدمت تمامی همکاران محترم در کل کشور می باشد.

 


تابلو چلنیوم


تابلوهای حروف برجسته چلنیوم (چنلیوم) یکی از انواع تابلوهای حروف برجسته می باشد. این گونه تابلوها از جنس پلکسی گلاس در رنگ های مختلف و متنوع قابل و دور تا دور چلنیوم اجرا خواهد بود . نورپردازی در این تابلوها از طریق ال ای دی و یا اس ام دی انجام می پذیرد. این تابلوها قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت، سنگ، چوب،MDF ، PVC و… می باشند. از جمله مزیت های اینگونه تابلوها این است که در زیر نور آفتاب از درخشش و برق زیبایی برخوردارند به طوری که نظر هر بیننده ای را به خودش جلب خواهد کرد . برش و اجرای این حروف از طریق دستگاه لیزر با دقت بسیار زیاد توسط متخصصان انجام می پذیرد و به لحاظ زمان نصب در کوتاه ترین زمان انجام می شود.

 


تابلوهای چلنیوم پلکسی دوبل


یکی از انواع تابلوهای حروف برجسته در ایران تابلوهای چلنیوم پلکسی دوبل میباشند. اینگونه تابلوها از جنس پلکسی گلاس و دور تا دور چلنیوم و با پلکسی اضافه در روی کار از جنس پلکسی در رنگ های متنوع قابل اجرا خواهد بود. البته رنگ مشکی معمولا برای این نوع کار کاربرد بیشتری دارد. تابلو های برجسته چلنیوم پلکسی دوبل قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت ، سنگ ، چوب ، MDF ، PVC و… میباشند. این تابلوها به علت داشتن حاشیه نورانی و مرکز تیره نمای خوبی هم در روز و هم در شب حتی از فواصل دورتر خواهند داشت. تابلوسازی اندیشه آفتاب سازنده انواع تابلوهای تبلیغاتی حروف برجسته چلینیوم پلکسی دوبل سفارشات شما را در تهران و سراسر کشور می پذیرد.

 


تابلوهای چلنیوم حاشیه دار


تابلو چلنیوم حاشیه دار از انواع حروف برجسته چلنیوم می باشد که از جنس پلکسی گلاس و دور تا دور لبه چلینیوم و حاشیه از جنس پلکسی در رنگهای متنوع قابل اجرا هستند. تابلو های برجسته چلنیوم حاشیه دار قابل اجرا بر روی انواع کامپوزیت ، سنگ ، چوب ، MDF ، PVC و… میباشند.

 

 

تابلو چلنیوم ستاره ای کره آلپ


تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ستاره ای


تابلوهای حروف برجسته چلنیوم ستاره ای از انواع حروف برجسته چلینیوم هستند. تفاوت این سبک از تابلو حروف برجسته چنلیوم با نوع معمول در نمای ستاره ای و درخشان آن است ؛ نور اس ام دی SMD داخل حروف برجسته با شکست از داخل تابلو به چشم بیننده ساطع می گردد که این برق ملایم در عین حال چشمک زن ، عابران در حال حرکت را به خود جذب کرده و جلوه ی فوق العاده ای از خود نمایان می سازد.
در مراحل ساخت تابلو چلنیوم ( چنلیوم ) بنا بر نظر مشتری می توان پلکسی گلاس رویه ی چلنیوم را با استفاده از لیزر در فاصله های مشخص برش ایجاد و مشبک کاری کرد. سپس در زیر لایه رویین که حالا سوراخ کاری شده پلکسی شفاف به کار می رود تا از ورود گرد و غبار و  آب و … به داخل تابلو جلوگیری شود. تفاوت این سبک از تابلو  چلنیوم با نوع معمول در نمای ستاره ای و درخشان آن است ؛ نور  اس ام دی SMD داخل حروف برجسته با شکست از داخل تابلو به چشم بیننده ساطع می گردد که این برق ملایم در عین حال چشمک زن ، عابران در حال حرکت را به خود جذب کرده و جلوه ی فوق العاده ای از خود نمایان می سازد.قیمت تمام شده حروف برجسته چلنیوم ( چنلیوم ) با روکش پلکسی گلاس ستاره دار ،نسبت به رویه ی معمولی نسبتا بالاتر خواهد بود زیرا علاوه بر برش لیزر یک لایه پلکسی شفاف بیشتر به کار می رود.

 


در مورد موارد زیر میتوانید به طور رایگان از مشاوره گروه تبلیغاتی اندیشه افتاب به طور رایگان بهرمند شوید.


,تابلو سازی چلنیوم


,تابلو سازی تهران


,تابلوسازی حروف برجسته


,حروف برجسته استیل


,نمای کامپوزیت مغازه


,تابلو کامپوزیت مغازه


,نمونه تابلو کامپوزیت مغازه


,نمونه تابلو مغازه


,حروف برجسته استیل


,حروف برجسته چلنیوم


,حروف برجسته پلاستیک


,تابلو استیل


,تابلو مغازه جدید


,تابلو مغازه چوبی


,عکس تابلو مغازه ها


,تابلو کامپوزیت شرکتی


,تابلو سازی چلنیوم شرکتی


,تابلو سازی تهران


,تابلو های کامپوزیت


,چلنیوم ستاره ای


,تابلو کامپوزیت چلنیوم ستاره ای


,تابلو مغازه

 

 

 

مطالعه مطلب زیر به شما پیشنهاد می گردد:

 

ساخت انواع تابلو تبلیغاتی