امروز: ۱۴۰۳/۱/۳۰

تابلو سازی ویژه بانک مسکن

تابلو سازی اندیشه آفتاب با بیش از 13 سال سابقه در زمینه تولید انواع تابلو سازی چلنیوم و خدمات تابلو سازی شامل انواع تابلوهای چلنیوم، فلکسی، تابلو حروف برجسته با نماهای مختلف از جمله نمای کامپوزیت ، نمای ترموود و بیش از 1000 مجموعه بوده است. نمونه کارهای تابلو سازی ویژه بانک مسکن را میتوانید در بخش برخی از مشتریان ما و یا گالری مشاهده نمائید.
تیم تابلو سازی اندیشه آفتاب سازنده انواع مدل های مختلف تابلو سازی تبلیغاتی است که در عرصه های ساخت و تولید تابلو سازی های حروف برجسته، تابلو لایت باکس، تابلو سوپر اسلیم، تابلو نئون پلاستیک، تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، نمای کاپوزیت، تابلو استیل ، تابلو اعلانات، حروف برنجی، حروف فلزی، حروف برجسته پلاستیکی، حروف استیل، تابلو دیجیتالی، تابلو LED، تابلو پلکسی، تابلو فلکسی فیس و برش لیزر مشغول به فعالیت می باشد.

یکی از نکته های مهمی که باید به آن دقت نمایید مدل تابلو و مشخص کردن ساختاری برای تابلو به صورتی که از تناسب و هماهنگی خوبی در چارچوب برندتان برخوردار باشد. شما باید با توجه به زمینه کارتان و کسب و کاری که دارید این چارچوب را برای تابلو خودتان معین کنید. هر چقدر شما از شغل و کسب و کارتان شناخت بهتری داشته باشید مسلما تبلیغات و ساخت تابلو های تبلیغاتی شما نیز منسجم تر و موفق تر خواهد بود. این شناخت شما از کسب و کارتان و تاثیر آن در تابلو سازی باعث خواهد شد هزینه ها و فضاهای شما نیز به صورت بهینه ای تبدیل شده و هر کدام کارکردهای متناسبی را به ارمغان بیاورد. جهت دستیابی به این موضوع مهم می توانید از نمونه های موفق در حوزه فعالیت شغلی خود کمک بگیرید. برای درخواست پیش فاکتور در زمینه تابلو سازی با ما در تماس باشید. مشاوره رایگان در زمینه تابلو سازی، پشتیبانی 24 ساعته

تابلو سازی تبلیغاتی مدرن

تابلو سازی اندیشه آفتاب از سال 1383 فعالیت حرفه ای خود در زمینه  تابلوسازی وچاپ، تبلیـــغات محیطی و اجرای تابلو های تبلیغاتی و نمای ساختمانی را به کمک تیمی مجرب و دارای تجربیات عملی و دانش علمی لازم شروع نمود. شرکت اندیشه آفتاب فعالیت خود را پس از کسب مجوزهای لازم از مراجع قانونی گسترش داد و توانست با بهره گیری از ایده های نوین و مدرن تبلیغاتی و با اتکا به توانمندیهای طراحان و مهندسین جوان خود ، افتخار همکاری با بسیاری از نهادهای دولتی و خصوصی کشور را در کارنامه شغلی خودثبت نمایید. در همین راستا تابلو سازی اندیشه آفتاب برای رسیدن به اهداف خود که همانا ارائه خدمات بهتر ، کیفیت برتر و قیمت مناسب تر جهت رقابت در بازار و جلب رضایت مشتری و ماندگار نمودن نام و برند مشتری در ذهن مخاطبان می باشد، اقدام به ایجاد کارگاه هایی مجهز در سه دپارتمان اصلی ایده پردازی و طراحی ، چاپ ،تابلو سازی و نما نموده است.

یکی از قدیمی ترین و حروف برجسته در صنعت تابلو سازی می باشد که قابلیت نوری پردازی از رو و نیز نور از ز یر یا به اصطلاح نور اندریک را دارد و حروف استیل در رنگهای مختلف یا پتینه کاری شده مورد استفاده است حروف پلاستیک یا نئون پلاستیک این نوع ساختار را میتوان جزو قدیمی ترین حروف نور از پشت تابلو سازی نامید . در حروف پلاستیک ، ساختار حروف پلاستیک را در رنگهای مختلف بسته به نیاز برش داد و دور حروف را توسط پلاستیک که قبلا توسط استاد کار خم پلاستیک خم کاری شده است را توسط چسب کلرو فورم سوار می شود و برای نور داخل قدیم توسط نئون پلاستیک تامین می شد که امروزه با پیشرفت نئون جای خود را به ال ای دی و بعد به اس ام دی داد . این روش از تابلو سازی ایحاد کننده تابلو چلنیوم می باشد .

 

تابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیلتابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیلتابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیلتابلوساز,تابلوسازی,تابلو ساز,حروف برجسته,تابلو چلنیوم,حروف استیل